Sunday 19 June 2011

Competitions

Croatian

Jedna sam od onih koji baš ne funkcioniraju najbolje u kompetitivnom okruženju.. Nekako više volim stvari raditi za sebe, na svoju ruku, u tempu koji meni odgovara i načinom koji mi paše. Pa ipak, na nekoliko internih foto-natječaja sam postigla dobre rezultate, koji su me razveselili i pokazali kako i natjecanja mogu biti zabavna.

Prvi je bio natječaj za DM, na koji smo trebali poslati slike nekog od proizvoda njihove proizvodnje. Poslala sam ova dva uradka. Nagradni poklon-bon je uletio taman kad treba! :)






Sljedeći foto-zadatak je bio na temu - poštanski paket. Prijavila sam ova tri rada, od kojih se prvi našao na drugom mjestu liste žirija. Model, moja učenica Marija, koja mrzi stati pred objektiv, sasvim je neočekivano, na moje iznenađenje, pristala pozirati i,  kao što se vidi, zadatak obavila više nego zadovoljavajuće :))) Tako da su represivne metode ucjenjivanja ocjenom, koje sam imala u pričuvi, ipak ostale neupotrijebljene :)))






English

I am one of those who don't function quite well in a competitive surrounding. I like more to do things on my own, for myself, in my own time and my own way. But on a few internal photo-competitions I achieved good results, which made me happy and showed me that competitions can be fun.

First one was the competition for the most creative photo of DM products for which I applied with two of my works. A gift voucher as a prize, came just when I needed it! :)

The secound one was on a theme - postal package, and the first of the 3 photos shown above won the second place on a jury's list. Model, Maria, my student, unexpectedly agreed to pose me for this one and she did the job more than well! :) So my planned represive methods of blackmail with the grades were left unutilized :)))

No comments:

Post a Comment